Niestandardowe gry 2.png
Niestandardowe gry są trybami gier, które różnią się od standardowego trybu Dota 2. Większość niestandardowych gier jest tworzonych przez społeczność Workshop Tools.

ListaEdytuj

Stworzone przez ValveEdytuj

Baner Nazwa Liczba graczy Drużyny Opis
Overthrow.png Overthrow 10 FFA
2v2v2v2v2
3v3v3
Overthrow jest szybką walką na śmierć i życie w małej drużynie bądź FFA (każdy na każdego). Gracze starają się zdobyć jak największą liczbę zabójstw, by wygrać mecz przed wygaśnięciem czasomierza. Zbierz jednego lub dwóch znajomych (bądź można to zrobić samemu) i zdobądź łodygę w pobliżu Midas Throne, co zwiększa złoto i doświadczenie pobliskich bohaterów.

Stworzone przez społecznośćEdytuj

Baner Nazwa Liczba graczy Drużyny Opis
Adventure Mode.png Adventure Mode 1  ??? Gracze przechodzą w styl przygód RPG pokonując przy tym creepy, zdobywając złoto oraz wbijając poziomy.
Battleships.png Battleships 10 5 na 5 Drużyny walczą na wodzie przy użyciu łodzi o różnych umiejętnościach. Każdy zaczyna w podstawowej łodzi Barrel, którą można dodatkowo ulepszyć i wymienić na inną lub na bardziej wydajne statki w sklepie przy użyciu złota.
Capture Points.png Capture Points 10 5 na 5 By zwyciężyć trzeba przejąć 3 punkty środkowe. Każde przejęcie daje złoto drużynie, doświadczenie oraz jeden z kilku bonusów: +3 złota na sekundę, +50 szybkości ruchu, +10 regeneracji HP.
Custom Hero Survival.png Custom Hero Survival 10 5 na 5 W tym trybie można wybrać bohatera i ustawić 7 umiejętności dla niego by przetrwać na arenie.
Dota IMBA.png Dota IMBA 10 5 na 5 Firetoad, zły bliźniak Icefroga przywłaszczył sobie swego brata i przejął rozwój Dota. W jego szaleństwie bredzenia, on buffuje każdego bohatera tysiące razy i jego nowe stworzenie nazywa się Dota IMBA - gdzie wszystko są głupio pokonani!
Hero Line Wars.png Hero Line Wars 10 5 na 5 Każdy gracz może zakupić creepy i pojawiać się na przeciwnych ścieżkach. Zakup creepa zapewni ci dochód do kupienia większej ilości creepów i przedmiotów. Każdy z graczy ma jednego bohatera i kontrolera, który może rzucać potężne zaklęcia, by bronić swojej ścieżki. Pierwsza drużyna, która zmniejszy życie wroga do zera wygrywa!
Invoker Wars.png Invoker Wars 10 5 na 5 Celem tego trybu jest stanie się najlepszym czarodziejem i powstanie przeciwko innym czarodziejom. Pierwsza drużyna, która zdobędzie 50 zabójstw wygrywa.
Legends of Dota.png Legends of Dota 10 5 na 5 Wybierz swoje umiejętności, aby zbudować niepokonane arcydzieło! Wypróbuj różne kombinacje! Stwórz unikalne i kreatywne postacie, by zdominować przeciwnika w walce 5 na 5.
Life In Arena.png Life In Arena 8 PvE Life in Arena jest dobrym przykładem gry o przetrwaniu bohatera, gdzie trzeba walczyć z falami creepów, bossów i megabossów.
Power Multiplier.png Power Multiplier 10 5 na 5 Wszystkie statystyki przedmiotów oraz umiejętności (takie jak zasięg, obrażenia, AoE, szybkość oraz więcej) jest mnożona z wyjątkiem procenta krytyków (lecz obrażenia są), procenta Bashu oraz czasu trwania, procenta uniku i kilka pokonanych AoE oraz czasów trwania.
Pudge Wars.png Pudge Wars 10 5 na 5 Pudge Wars to gra 5 na 5 składająca się z bohatera Pudge w obu drużynach. Głównym sposobem, aby dostać się do haka zabójstw przeciwników jest użycie haka na swoich ofiarach, do ich uboju oraz ratowania sojuszników ze strony przeciwnej hakiem. Pierwsza drużyna, która uzyska 50/75/100 zabójstw wygrywa.
Reflex.png Reflex 10 5 na 5 Reflex jest bardzo szybkim trybem typu deathmatch łączącym rozgrywkę skillshot-action ze strategicznymi schematami bohaterów round-by-round oraz kontrgrę.
Retro Dota.png Retro Dota 10 5 na 5 Graj usuniętymi postaciami w przeszłości Dota, w tym Invokera z 27 zaklęciami oraz Gamblera!
SF Wars.png SF Wars 10 5 na 5 Remake klasycznego Raze Wars z Warcraft III. Sprawdź swoje umiejętności w rzucaniu Shadowraze! Dziesięciu graczy podzielonych jest na dwie drużyny. Gracze starają się uzyskać 50/75/100 zabójstw z użyciem jedynie autoataków oraz raze!
Skillshot Wars.png Skillshot Wars 10 5 na 5 Zmierz się w walce na arenie 5 na 5, dając swoje umiejętności na próbę z 4 umiejętnościami trudnej ziemi. Pierwsza drużyna, która osiągnie 50 zabójstw wygrywa!
Survival Co-op.png Survival Co-op 5 PvE Zalecane jest granie we 5 i celem jest przetrwanie jak największej ilości fal.
Tree Tag.png Tree Tag 7 5 na 2 Drzewa (Świetliści - Treant Protector, Nature's Prophet, Xenophyte oraz Ent Druid) muszą bronić się przed Mrocznymi (Timbersaw, Batrider), ukrywając się i/lub budować bazy za murami, aby przetrwać oraz zabić Mrocznych.
Warchasers.png Warchasers 5  ??? Warchasers jest przygodową kooperacją RPG do 5 graczy. Posiada 10 niestandardowych postaci, hordy wrogów, wszystkie oryginalne przedmioty oraz wiele różnych stref z ukrytymi tajemnicami!
Warlock Brawl.png Warlock Brawl  ??  ??? Warlock Brawl jest oficjalnym modem Dota 2 na podstawie mapy Warlocka w Warcraft 3 opracowana przez oryginalnych twórców. W skrócie jest to fizyka areny gry.

Ta strona jest opracowana na podstawie dota2.gamepedia oraz stron z warsztatu Steam danych niestandardowych gier.

Więcej z Fandomu